söndag 23 december 2012

God Jul och Gott Nytt År

Imorgon är det julafton o den långa väntan på tomten är över. Och som det väntas här i huset, speciellt av den äldre sonen. Jag tycker att tiden har rusat iväg. Det va ju just som han öppnade lucka nr 1 i kalendern... 

Just nu har jag tagit en paus från mina skedar men fortsätter igen efter årsskiftet. Men en nyckelring har jag hunnit tillverka i julklapp till en nära o kär vän.

På skedbladet finns texten:
We are never so lost thar the angels can't find us.

Imorgon blir det att fira julen här hemma tillsammans med våra föräldrar och min bror och hans familj. Det blir fullt hus med mycket god mat - precis som det ska vara! För mig så är det viktigaste med julen att få fira den tillsammans med de nära o kära.

Önskar er alla en ritktigt 
God Jul och ett Gott Nytt År!


Toivotan kaikille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta! Jatkan korujen parissa taas ensi vuonna.

/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar