tisdag 22 januari 2013

Nya smycken på g

Nu kliar det i mina fingrar att få börja med mina smycken igen. Har haft en lite längre paus men nu känns det som att det börjar bli dags att fortsätta. I lördags tog jag ett varv på loppis för att leta lite material. Har en idé  till nya armband. Kanske blir något som också kan passa till män. Har haft några som har frågat efter sådana. 



Jag har fyndat lite skedar här under månaden som gott och så fick jag bästa julkalppen i form av boken : Skapa unika smycken : vintage de lux av Anna Örnberg som har gett mig massor med idéer. 
En härlig bok med vackra inspirerande smycken. Skedarna jag hittat är både i silver och i alpakka.
Lovar att återkomma snart med bilder på nya smycken.

Alla bilder i den här bloggen är fotade av min älskade maken om inget annat anges.  Kolla gärna in hans nystartade blogg Thomas | Photography ! 

Nu ska jag ta o knyta mig, blev sent igår och tidig väckning idag. 

/Carola




1 kommentar: