måndag 10 december 2012

Nya smycken

Nu har jag äntligen fått bilder på mina nyaste smycken. Har en del till salu här via bloggen. Du hittar dem på sidan "Armband". En större del av mina smycken finns på Cirkas i Solf.
 Är du på jakt efter en unik julklapp så kanske du hittar en bland mina smycken :-)

Fyndade jättefina skedar i silver på Huuto igår. Dom var verkligen speciella, har själv aldrig sett liknande. Har några idéer om vad jag skulle kunna göra av dem och ett halsband tror jag iaf jag skall pröva mig på.

Julgransprydnad av sidor ur gammal bok
Ibland är det roligt att göra något helt annat och då har jag tagit itu med en gammal bok som jag köpte på Juthbacka i somras. Visade er tidigare en girlang jag gjort på sidorna ur boken och nu blir det stjärnor som skall pryda vår julgran i år. 
Möjligen kan det bli en krans av dessa också - vi får se. 

/Carola

Vihdoinkin voin näyttää teille vähän uusia koruja. 
Etsitkö uniikkia joululahjaa niin ehkä lusikkakoru on se mitä kaipaat :)

Löysin lisää kauniita lusikoita Huuto.netistä eilen niin lisää hienouksia on tulossa!

Joskus on kivaa tehdä jotain ihan muuta. Tällä hetkellä teen vanhasta kirjasta erilaisia joulukoristeita.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar