måndag 8 oktober 2012

Intensiva dagar

Dagarna rusar iväg och just nu känns det som om jag inte riktigt hinner med. Minstingen kräver också mera då tänder verkar komma på löpande band och en förkylning slagit till på samma gång. 
Har varit på kurs i silverarbeten i helgen och det va jätteroligt. 
Väldigt inspirerande och trevliga kurskollegor :-) Lovar att visa snart vad jag åstadkommit i helgen.
Men det kan jag säga redan nu - ringar av gamla skedar vill jag absolut göra! 
Måste bara utvidga smedjan lite först.

Ikväll kan jag dock bjuda på en bild på ett halsband gjord av gammal Musla  sked. Skeden är en prissked i nysilver och har ingraveringen II P. Lila sötvattenspärlor både i hänget och infällda i kedjen. 

Halsband av gammal Musla sked tillsammans med lila sötvattenspärlor.

Vill också ge ett stort TACK till er för alla uppmuntrande ord jag fått om mina smycken! 
Ni vet inte hur mycket det betyder och inspirerar :-)

/ Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar